środa, 7 czerwca 2017

Mój kochany 3 latek!

Dzisiaj trochę z serduszka... Mój Filipek kończy niebawem 3 latka. Uwieczniłam go na kwiecistej pracy, jako maluszka roześmianego i szczęśliwego. 
Praca jest przedmiotem warsztatów, które odbędą się we Wrocławiu już 2 lipca. Pobawiłam się tutaj dużą ilością różnych papierów oraz farb. Maki są wdzięczne, ale już mam pomysły na kolejne i kolejne rzeczy... Malowanie jest wspaniałym sposobem na odpoczynek!
Akwarele, akryle, gwasze, tempery! Dają one ogromne możliwości. Jeśli jesteś ciekawa/ciekawy-koniecznie testuj :) Niesamowite efekty można uzyskać w momencie mieszania fabr, używając różnych technik. Ja sama cały czas się uczę i pragnę wiedzieć więcej i więcej... 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza