czwartek, 18 maja 2017

to co ma i tak spaść, należy popchnąć...

Dzisiaj dla Scrapińca wpis, gdzie bawię się z tekturkami. Jedną umieściłam sobie pod szklanym kaboszonem, gdzie powiększa on delikatnie wzór tekturki. Zegar z kolei pokryłam medium nabłyszczającym Glossy Accents z formy Ranger.  Czasami fajnie, jak się pobawimy tymi tekturkami i zmienimy ich oczywiste przeznaczenie.
Dodatkowo do wykonania pracy użyłam stempli mojego projektu, które znajdziesz w sklepie Lemonade, gdyby naszła Cię ochota na zakup.

Today I will show you my idea for carboard. You can see that I put some pieces of cardboard under a glass cabochon. And others are covered with cracking media or glass efect media. The final result is awesome since it makes cardboard look unique. I hope some of you will take a risk and create something crazy with cardboard too:)







pozdrawiam serdecznie 
Aga
użyłam:
stempel taśma wąska: http://store.lemonadestamps.com/Tasma-waska-by-Aga-Baraniak.html
stempel kratka: http://store.lemonadestamps.com/Kratka-cienka-by-Aga-Baraniak.html


1 komentarz:

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza