poniedziałek, 29 maja 2017

Partina canvas


Do wykonania mojego płótna użyłam produktów Finnabair z efektem patyny. Te 3 pasty pozwalają uzyskać różne efekty, w zależności jak będziemy stosować preparat, jaką ilość nałożymy. Znaczenie ma również kolejność nakładania past. Na początek należy nałożyć niebieską, następnie pastelową zieleń. Po wyschnięciu złotą. Natomiast ja lubię sobie kombinować i mieszać preparaty. Dlatego też do mojej pracy przemyciłam proszki Artisan Powder Prima Marketing. 

Hi all, today I have used Finnabair products with patina effect. Additionally, I also used Prima Marketing powders and waxes to emphasize the textures. Altogether, they give amazing final results. The waxes and powders guarantee satisfaction! What I like most about them? Definitely the possibility to control the effects by the amount of products used. I do also recommend the big and extremely impressive Prosvet silicone mould.











użyłam/I used:
Foremka - Duża ramka barokowa  Wosk - Art Alchemy Antique Brilliance - Finnabair Zestaw - Patina Paste Set - Finnabair - PrimaGęsta pasta modelująca - Maimeri Acrilico 200ml Masa plastyczna - Biała - Hearty Wosk - Art Alchemy Opal Magic - Finnabair - Prima Kaboszon przezroczysty okrągły 1,6cm  Białe gesso - Renesans Kaboszon przezroczysty okrągły 8mm  Cyfry rzymskie małe - Prima Vintage Mechanicals Proszek 3d - Gruboziarnisty - Pentart Proszek - Efekt Patyny - Pentart Proszek - Prima Artisan Powder - Trianon Patina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza