czwartek, 17 listopada 2016

LO - just be yourself

Forma LO jak już kiedyś pisałam nie jest zbyt częstą formą pojawiającą się u mnie, ale jakoś na białym papierze robi mi się je zdecydowanie łatwiej. W akwarelach już zakochałam się jakiś czas temu i nie mogę się z nimi rozstać. Dają tak wielkie możliwości, że chciałoby się więcej i więcej. Myślę, że skompletuję sobie wszstkie palety kolorystyczne z Primy Marketing bo świetnie się na nich pracuje, co już Wam niebawem pokaże na Art in Town :) jeśli pojawicie się na moim pokazie.

Dzisiaj sporo się dzieje na tle, akwarele, maska, dużo stempli i chlapań. tak tak, mój bałagan! Taki jaki kocham. Tło nie zajmuje mi dużo czasu, gdyż swoje robią stemple i chlapania. Znalazłam też miejsce na moim LO na drucik, który ostatnio jest konieczny w każdej mojej pracy. Umieszczam go w art journalach, kartkach, tagach oraz innych pracach. Dzisiaj posłużył mi jako linia życia :) 

Polecam też karty do journalingu, Osobiście zawsze szkoda mi ciąć całych papierów, a że nie przychodzi mi to łatwo wykorzystałam dzisiaj sobie takie karty do wykonania pracy. Zużyłam ich max 4 więc niewiele :) a oszczędziłam tym samym piękne papiery, na które wciąż tylko sobie patrzę.







I used:
           



SPECIAL & OUR QUOTE


I used old watch spring, blue media and new picture. I made it LO special for my mum :)


11 komentarzy:

  1. Druciki i pinezki - wyglądają super! Kwiatek robiony - ekstra !!! Literki zawieszone na druciku i wszystkie zachlapania - mega efekt !!!!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A fabulous interpretation of our challenge. Love all the amazing details. Thaks for,playing along with us at More Than Words.

    OdpowiedzUsuń
  3. Very interesting details... SENSATIONAL layout!!
    Thank you for joining along over @ More Than Words!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I absolutely love this! That wire 'life line' is great! Thanks for joining us at More Than Words.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow this layout is wonderful I appreciate all the details you added! Thanks for playing along at More than words!

    OdpowiedzUsuń
  6. this page is completely sensational!!!
    thanks for playingw with us at More Than WOrds!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Very gorgeous layout! So many fabulous details to admire! Thank you for playing along with us at More Than Words!

    OdpowiedzUsuń
  8. You are one of a kind, and I love that about you! This is sensational Aga. You always bring it! Thank you for sharing your art with us at More Than Words.

    OdpowiedzUsuń
  9. Congrats Aga! I just saw your win over at More Thank Words...this is sooooooo pretty, I really love how you used all your photos and I also am so in love with the wire that you use in your art, it gives a really funky industrial cool flair, I want to try that too this page is sensational xoxoxox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Lisa :) I'm glad to see you in my blog! Thank you for these word! You must try! Hugs!

      Usuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza