sobota, 15 października 2016

Przezroczysta kartka

Pracą z papierów GOscrap otwieram sezon świąteczny na moim blogu. Wy już zapewne macie swoje pierwsze prace w klimacie bożonarodzeniowym już wykonane, ale ja się zawsze opieram jeśli chodzi o święta. Tutaj natomiast opór nie był tak bardzo dominujący, gdyż papiery z kolekcji winter tales
są bardzo przyjemne do pracy. Uwielbiam wycinać z nich różności. Dzisiaj mam dla Was wyjątkową, przezroczystą kartkę. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.
Jest skromna, ale mi się bardzo podoba.


With my latest work for GOscrap, I am pleased to announce that the Christmas season has just begun. You probably have already made your first Christmas scrapbooks, and I’m the only one being reluctant about it. However, papers from the winter tales collection, which are quite pleasant and easy to work with, encouraged me to change my mind. I love to cut out many different things from them. Today I have for you a unique transparent card. I hope you’ll like it.







6 komentarzy:

  1. Oj mi też się bardzo podoba! Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wygląda ten przezroczysty element, a lisek jest przeuroczy :) piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromna może i jest ale za to jaka szykowna :) i ta przeźroczystość , bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, praca doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na transparentną kartkę! A poza tym to chciałam napisać, że bardzo podobają mi się takie świąteczne, mniej standardowe połączenia kolorystyczne! Pomarańcz i limonkowa zieleń też wyglądają świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza