sobota, 2 stycznia 2016

Turkusowo... z Papelią w roli głównej

Mamy już Nowy Rok :)
Mam nadzieję,  że dla Was wszystkich zeszły rok 2015 był bardzo owocny...
Życzę dużo radości w życiu, spełnienia wszystkich marzeń oraz
wytrwałości w realizowaniu założeń na rok 2016.
Ja jestem zadowolona z minionych 365 dni.....
Zaczynam nowy rok scrapem wykonanym gościnnie dla sklepu Papelia
Jest on dla mnie bardzo wyjątkowy, jest to ostatnia praca zeszłego roku, pierwsza nowego....
 dlatego
podchodzę do niej bardzo emocjonalnie... pokładając w niej nadzieje...

W roli głównej napis ze sklejki

Z pewnością nie będzie to moja ostatnia z napisem o takich gabarytach.

Dziękuję za zaproszenie.









pracę podsyłam do

wybieram linię: metalowy element, min. 2 media, koronka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza