wtorek, 15 września 2015

sezon ślubny trwa

U mnie kartka ślubna nie może być blada. 
Nie boję się odważnych kolorów, nawet na taką okazję jaką jest ślub czy chrzest.
Uważam, że należy być oryginalnym!!
Nawet, jeśli podarujemy na taką okazję ciemną kartkę ( w czym jestem specjalistką :) ),
 to jeśli jest z serca - będzie zapamiętana.

Wymyśliłam sobie, taką retro, lekko barokową kartkę w formie taga.
Użyłam do jej wykonania pięknej koronki gipiury, maska w napisy - miała być 
takim dodatkiem :) 




3 komentarze:

  1. Rewelacyjna praca ! Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftyMoly !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna!!!!!!!!!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu w Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza