sobota, 5 września 2015

Poważny tag

Koleżanka na wczoraj potrzebowała kartkę. Myślałam, co tu na szybko zrobić.
Już dawno zalegały mi gałązki głogu ( sztucznego oczywiście ) oraz stara broszka w kształcie
pióra.

Postanowiłam je połączyć. Jako że broszka srebrna, ale opalizująca
granatem i szarym, dobrałam tak kolory jak dobrałam.

Jak na złość, dziś rano padła bateria od aparatu :) więc zdążyłam cyknąć jedno zdjęcie. Niestety nie uchwyciłam szczegółowo wykonania, no ale co zrobić :) złośliwość rzeczy martwych :)

 Jako baza do taga posłużył mi papier 13arts Fly away.
Idealnie sprawdza się do prac mediowych.
Jest i przezroczysty kabaszon, kryształki Marianne.
Ponadto niezbędne mgiełki indigopastel blueyellow amberczanrny splashbiały splash.
Położyłam na dół taga maskę Crafters Workshop Leaf Frame TCW226. Miejsce znalazło się
nawet na piórko i śnieg w sprayu.




Kwiaty z DP Craft, jak nie byłam do nich przekonana, również
mają swój urok.


4 komentarze:

  1. Rewelacyjnie dobrana paleta kolorystyczna. Sam tag wyglada niesamowicie, Dziękujemy za udział w wyzwaniu Białe Kruczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Za każdym razem się zachwycam... To są dzieła sztuki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku :) a mi jest niezmiernie miło ze do mnie zaglądasz ;) dziekuje za pochwale i pozdrawiam cieplutko z chłodnego Wrocławia :)

      Usuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza