wtorek, 18 sierpnia 2015

mój różowy bałagan

PO PROSTU BAŁAGAN

Czasami, z niemocy twórczej ( jak ja to pieszczotliwie nazywam ) - sięgam po róż......
 Szukałam przyczyny i znalazłam ją. W mojej opinii, jest  poniekąd bezpieczny :) 
Co się nie zrobi, zawsze coś wyjdzie :)
To moje subiektywne odczucie.
Szukałam dla tego tworu odpowiedniego nazewnictwa, zwrotu, który nadawałby wymowny tytuł :)
i znalazłam............
Może różowy bałagan?


Nigdy nie używałam stempli do mediów. No może raz kiedyś, ale tusz się rozmył i była wielka plama :)

Jednak tak mnie korciło, mimo braku umiejętności ich zastosowania :) że się wydarzyło. 




 Obiecałam sobie właśnie teraz, że następny projekt będzie ciemny i bardziej tajemniczy :)
podsyłam


Paper Concept

babie lato to w końcu jeszcze lato, więc są kolory lata i kwiaty....dużo kwiatów


3 komentarze:

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza